אתר קהילת העסקים במשגב
שם:
סיסמה:
רישום
חפש:
עסק: באתר: חפש »
דף הבית חדשות מאמרים פורומים לוחות רישום אינדקס
מבזקי חדשות
הודעות אחרונות בפורומים/לוחות
מאמרים אחרונים
(22/03/2017 09:37)
(08/03/2017 12:15)
(22/02/2017 10:42)
(08/02/2017 11:35)
(24/01/2017 22:57)
(11/01/2017 21:51)
(28/12/2016 10:57)
(13/12/2016 21:53)
מאמרים חדשים
א-לה גוש
א-לה צלחת
הקמה וניהול עסק
מכבדי משגב תו
רשימת המטפלים בשבוע הטיפולים
רשימת מכבדי המשגב תו
שיווק ומכירות
ניהול כספי
שיווק וכתיבה באינטרנט
סדרת השראה

מאמרים - שיווק ומכירות

ענבר בזק - 6 טיפים כיצד להפוך שיווק טוב למכירות מעולות!
07.07.11
ראשית אקדים ואבהיר את המושגים שיווק ומכירות, מכיוון שעסקים רבים מבלבלים בין השניים:מטרת השיווקהיא ליצור מודעות למותג ולג...
ענבר בזק - למה כדאי להפוך מוצר למותג וכיצד נמדד ערכו של מותג?
12.06.11
כלל בסיסי בשיווק הוא שמוצר ממותג מאפשר קבלת פרמיה מהצרכן. לכן, כשבוחנים את ערכו של מותג השאלה הראשונה שצריכה להישאל היא ...
כנס העסקים ה 5
26.01.11
בכנס העסקים ה- 5 במשגב בנושא יצירתיות בעסקים נתבקשו הנוכחים להעשיר את הידע העיסקי הכללי ולצייד זה את זה בטיפים ורעיונות ...
מוטי שני - מה עדיף פרסום או יחסי ציבור
22.01.10
מה עדיף פרסום או יחסי ציבור בעלי עסקים קטנים מתלבטים בשאלה האם לפעול בשיטה של פרסום ישיר ולפרסם מודעות בעיתונות הכתובה...
ראובן כהן - אנו משווקים מעולים
19.01.10
אנחנו משווקים מעולים! בחודשים האחרונים יש מותג אחד שמנצח את כולם ברמת השיווק האפקטיבי, היח"צנות המדהימה והיכולת לחדור ל...
יפעת גבע-רגולר - 10 שניות-רוץ!
19.01.10
10 שניות- רוץ! (טוב נו, אז 60 שניות...) את/ה- זה החלון ראווה והדלת של העסק שלך- ובכל מקום- בסופר, בגן השעשועים עם הילד...
מוטי שני - כתבת תדמית - האם היא אפקטיבית?
19.01.10
כתבת תדמית – האם היא אפקטיבית? יותר ויותר נפוץ היום השימוש בכתבות תדמית כערוץ פרסום. האם כתבה מוזמנת וממומנת ע"י גורם מ...
מוטי שני - הפתרון לבלבול ולבזבוז כספים-ייעוץ תקשורת
19.01.10
הפתרון לבלבול ולבזבוז כספים – ייעוץ תקשורת במחיר של חצי עמוד פרסום יכול יועץ התקשורת לבנות לכם תמהיל פרסומי נבון ואפק...
מוטי שני-"תהודה" - סלוגן-תמצית העניין
19.01.10
סלוגן – תמצית העניין סלוגן הינו משפט קצר, או אפילו מילה אחת, המצטרפים לשם המוצר או העסק ומעניקים להם ערך פרסומי נוסף. ז...
ענבר בזק - מה זה מיתוג ומדוע לא מספיק שתעצבו לוגו?
19.01.10
מה זה מיתוג ולמה לא מספיק שתעצבו לוגו? עיצוב של לוגו וניירת משרדית אינם מיתוג אלא הם רק הביטוי הויזואלי של עבודת המיתוג...
אריה ארנר - איך להופיע נכון?
08.12.09
איך להופיע נכון אריה ארנר – מנהל מכללת הקמפוס. ידידה טובה שלי המליצה לי על קריאת הספר להופיע טוב, לפני קהל ומול כלי התקש...
ענבר בזק - 10 עקרונות לשיווק רשתי מנצח
21.01.10
10 עקרונות לשיווק רשתי מנצח ענבר בזק – ייעוץ שיווקי ובנית מותגים 1. קבלו מחויבות שונה: כבדו את המחויבות השונה של האנשי...
ענבר בזק - 10 צעדים לבניית סלוגן מוצלח
21.01.10
10 צעדים ליצירת סלוגן שיווקי מוצלח ענבר בזק - ייעוץ שיווקי ובניית מותגים 1. זהו את התועלות שמביא המוצר ללקוחות ערכו רש...
ענבר בזק - 10 עקרונות לשימור לקוחות
21.01.10
10 עקרונות לשימור לקוחות לקוחות הינם המשאב החשוב ביותר לקיומו של העסק. שימור לקוחות מיצר מספר תועלות לעסק כגון הרחבת ס...
ענבר בזק - 10 עקרונות לשיווק מנצח
19.01.10
10 עקרונות לשיווק מנצח ענבר בזק - ייעוץ שיווקי ובניית מותגים 1. תכננו מראש: אל תפעלו מתוך גחמות רגעיות, שיווק חייב להי...
אריה ארנר - איך אשווק את עצמי?
07.12.09
איך אשווק את עצמי אריה ארנר – מנהל מכללת הקמפוס לפני שיזמתי את הקמת המכללה הקמתי משרד לתכנון אסטרטגי. מאז שהקמתי את...
  1 2 הבא »
אודות | משגב תו- אמנות, אומנות ומתנות | משגב תו- לבית ולמשפחה | משגב תו-ארועים | משגב תו-בניה, שיפוץ ובניה | משגב תו-הורות,השכלה וחינוך | משגב תו-חברות וארגונים | משגב תו-טיפול | משגב תו-ייעוץ ואימון | משגב תו-מחשוב ואינטרנט | משגב-תו- הריון ולידה | משגב-תו- סדנאות ופעילויות פנאי | תנאי שימוש באתר | אמנת שרות | אינדקס עסקים משגב | צור קשר
 
כל הזכויות שמורות ל-copyright © Bmisgav
האתר הוקם בשיתוף דפי משגב, א-לה גוש וחברת MeyData לקידום העסקים במשגב. עיצוב רועי פרץ - סטודיו P2